Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 20 juli 2016

Kerst met Groovi!

Hallo allemaal!

Vandaag staat er weer een kaart van mij op het Craftlinersblog...... en het is weer een kaart geworden gemaakt met de Groovi platen.
Ondanks dat het nog héél lang duurt voor we Kerst hebben, heb ik toch gekozen voor een kerstkaart en dit is 'm geworden:


De stap voor stap werkwijze kunnen jullie op het Craftlinersblog vinden.
Ik heb deze twee Groovi platen gebruikt:





Jullie zien dat je met het Groovi systeem verrassende kaarten kunt maken. Zelf vind ik perkament altijd wel een ietwat chique uitstraling hebben. De stempel die ik gebruikt heb, is van ClarityStamps en ingekleurd met Faber Castell.

Challenges:
# Winter Wonderland: Make a Scene
# ABC Christmas Challenge: O is for Overlay - TOP 3
# Christmas Card Challenges: 33 - TOP 3

Ik ben zeer benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne dag gewenst.
xxAngela

10 opmerkingen:

  1. Een mooie sfeervolle kerstkaart Angela op deze heerlijke zomeravond..LOL..dat kan alleen in blogland toch? Een mooi doorkijkje op deze manier en die kerstbomen vind ik top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just LOVE this! What a perfect winter scene.Thanks for joining us at the Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card and you have made a lovely scene. Thank you for joining us at the Winter Wonderland challenge.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fabby looking card with a great looking scenery. Thanks for joining us over at the winter wonderland this week.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just beautiful!
    Thanks for sharing it over at Christmas Card Challenges!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart. Leuk zo met het doorkijk gedeelte en mooi eindresultaat met de Groovi platen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Angela, echt heel mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart met dat venster .
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Angela. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card - love the scene you've created!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela